Català | Castellano | English

Segons demanda

De Núria al Refugi Coma de Vaca per el Coll del Torreneules

Mapa del recorregut

Horari: 3h     Desnivell: +600 m, - 600 m.

Excursió que ens permet gaudir de la panoràmica vista des del coll del Torreneules i endinsar-nos a la solitària vall de Coma de Vaca. Atenció a la boira o mal temps ja que el camí va enlairat i no està senyalitzat. Des de l´estació del cremallera a Vall de Núria, agafem el telefèric fins l´alberg del Pic de l´Àliga. Deixem a la nostra esquerra el desviament que puja al Pic de l´Àliga i anem de planer a trobar el torrent de Font negra (fresat però sense marques de pintura).El creuem i pugem a buscar el llom que delimita al sud-est la conca del Font negra. Pugem seguint aquesta carena (serrat de Pedrisses) fins arribar a un collet sota el cim de la Coma del Clot. Flanquejant cap a l´est durant 10 min. arribem al coll del Torreneules on trobem una creu .Per camí poc traçat baixem en direcció nord-est cap al fons de la vall (alguna fita). Seguim avall per la Coma de Vaca (punts vermells) amb el riu a la nostra dreta fins arribar al Freser on se´ns apareix el refugi.